17.7.07

Dous paxaros dun tiro?

Eu son un dos 13.000 estafados o pasado sábado na praza do Obradoiro.
A estafa comezou ás 22:30: Estabamos demasiados para ese recinto, había xente que, dada a súa posición, non vía nin escoitaba.
Por que a organización vende máis entradas das que debera?
A organización desastrosa!
Para colmo, cando as previsións ameazaban choiva, colocan un palco descuberto e comezan o concerto. Non deberan suspender antes?
Por que non saíron os "artistas" a dar explicacións?
Por que non devolven os cartos ou repiten o concerto nun espazo axeitado?
Por que o Correo Galego eliminou os comentarios das novas da edición dixital?
Afortunadamente a desorganización do sábado está a provocar a organización dos afectados; polo que se eres un deles podes visitar este blogue e tamén asinar aquí .
O teléfono de Cávea producciones (100% de Corporación Caixa Galicia) é o 981988131 e está en Linares Rivas, 30, 3ª planta (A Coruña).

3 comentarios:

Eumes dijo...

Sei de sobra que mal de moitos para alguén podería chegar a ser consuelo de tontos, sei de sobra que non é no teu caso, pero a desfeita que están a facer tivo continuación no concerto de Pontevedra como estou a ver nos xornais.
http://www.lavozdegalicia.es/inicio/noticia.jsp?CAT=126&TEXTO=100000134485
Unha aperta e a seguir loitando por os nosos dereitos.

eva dijo...

Eu tamén me sentín decepcionada pola organización, e pola pouca educación que tiveron os dous artistas.
O dos cartos é o que menos me doe, pois eu era unha das que estaría disposta a pagar o que fose para ver ó meu ídolo.
O que quero (creo que coma a maioría) é que se nos brinde a oportunidade de ver a dous grandes artistas darnos o concerto que nos merecemos despois das disculpas que tamén nos merecemos. Entre todos habémolo conseguir.
Ata pronto!

Anónimo dijo...

Vaia chanza crein que ías falar da viaxe conxunta do támden Manoel Rei - Agustín Vilariño ós xulgados de Betanzos,compartindo taxi, vaia par.