22.5.07

Votamos?

O vindeiro domingo elixiremos aos concelleiros dos próximos catro anos. Por desgraza haberá 13 persoas (sexan as que sexan) sentadas nos sillóns do salón de plenos que non me dan a máis mínima confianza. Repaso brevemente (xa hai ríos de blogs e comentarios máis en profundidade):


BNG: Máis do mesmo.

COE: Non souperon facer, nin sequera, oposición.

IP: Chacho & Cia... NO COMENT.

PP: Debo recoñecer que é o partido local máis renovado, pero non deixa de ser o PP (prohíbemo a miña relixión).

PSOE: Quero (renovar) pero non podo.

TG: Booooommba...


Quedan outras tres posibilidades:

  • Abstención: é como unha renuncia ao exercicio democrático (prohíbemo a miña relixión)

  • Voto en branco

  • Voto nulo

Destes dous últimos eu decántome, como xa comentei aquí, por votalos a todos: Voto NULO.

A miña papeleta será esta:



Apúntaste?

1 comentario:

Anónimo dijo...

Xa o collín. Será o meo voto.